6 sep 2010

Terug naar school..

Morgen begint voor mij het nieuwe schooljaar!
Ik heb er eigenlijk geen zin in maar ook weer wel hihi..
Woensdag is er een tripje ergens naar toe, ik weet niet waar maar het heeft wel met mode te maken. Ik hoop naar een musea waar een leuke tentoonstelling is.
Als de week voorbij is begin ik de 13de met mijn laatste stage die een duur heeft van 6 maanden, ja ik weet het is langgggg maar dat gaat helemaal goed komen omdat het in Amsterdam is bij Els Roseboom( De patroon tekenaaresse van beroemde ontwerpers) en ik hoop dat zij mij heel erg veel tips en trucs gaat leren om nog beter te worden dan dat ik al ben. Ik hoop eigenlijk dat het heel erg snel voorbij gaat want het laatste half jaar van school ben ik bezig met mijn eindcollectie!! En daar heb ik ontzettend veel zin in! Ik twijfel nog heel erg waar ik volgend schooljaar naar toe wil, BelgiĆ«? Amsterdam? Utrecht? Heeft een van jullie misschien een idee welke Mode HBO school goed is? Laat het mij weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten