23 nov 2010

Veel te vertellen!

Even een kleine post van al de dingen die rondom mij heen gebeuren..

Zoals ik al eerder heb verteld loop ik stage bij Els Roseboom in A'dam. Ik zit er nu ongeveer 3 maanden en moet tot febr. Ik heb al zoveel dingen gedaan daar! Ken jij de gouden jurken van de dames die de prijzen vasthouden bij miljoenenjacht op rtl 4? Die heb ik met nog 5 anderen gemaakt. Leuk he! En ken je misschien de merk Vlisco? Daar heb ik ook het een en ander voor gedaan. Het is er zo druk en zeker nu we verhuisd zijn naar een grotere locatie. En het word alleen maar drukker aangezien het collectie tijd word. Wat daarbij komt is mijn webshop. Ik wil het groter aanpakken en heb enkele ideeen hoe ik dat moet doen enzo maar het ligt op een laag pitje. Ik ben wel al kleding stukken aan het maken dus je moet de webshop wel in de gaten houden! Maar ja even over een andere gedeelte rondom mij namelijk school! Aangezien ik een 4de jaars ben studeer ik volgend jaar af wat al spannend klink maar ik moet daarbij een collectie ontwikkelen! Haha dit gaat nog wat worden, ik heb nog geen zin om erover na te denken door alles wat er rondom mij gebeurt maar er komt een moment dat ik denk JA nu ga ik ervoor! En nu maar hopen dat die moment niet te laat komt! En natuurlijk moet ik gaan kijken naar nieuwe scholen, ik heb al rond gezocht op internet en heb ook een aantal scholen gevonden maar die zijn in BelgiĆ«. Mmmhh en hoe ga ik dit aan mijn ouders vertellen.


Een heleboel dingen om over na te denken op dit moment en ik ga maar eens wat van mijn dag maken.
Binnenkort komt mijn Webshop weer online te staan met nieuwe dingen dus daar moet je regelmatig op kijken. Ik zal zo snel mogelijk weer posten en maak wat van je dag vandaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten