27 dec 2011

[Give away] Facebook!


Aangezien ik me net de kerstman voel de afgelopen paar dagen heb ik een nieuwe give away actie!
Het is afkomstig van mij nieuwe leer/ suède collectie en het heeft een winkelwaarde van ongeveer €180,-

Je ontvangt:

Een suède clutch van 30 bij 25 cm
Een leren/ recyclet plastic telefoonhoes van 8 bij 12 cm
Een armband van nep suède
Een ketting van leer van 54 cm lang

Lijkt het jou super leuk om een late kerstcadeau te krijgen volg mij dan op Facebook!


Je ontvang het geen dat je hieronder op de foto ziet. (De telefoon natuurlijk niet!)
Dit alles word verloot onder de eerste 50 mensen! 
De gelukkige winnaar ontvangt van mij een bericht via Facebook.
De actie duurt tot 6 januari 2012 om 24.00. 
7 Januari zal ik bekend maken wie er heeft gewonnen!




9 opmerkingen:

  1. Wauw superleuk! ik doe graag mee.
    hoef ik je alleen te volgen op facebook? Ik volg je haha.
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ xcharr: Dat is het enige dat je moet doen ja=)..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg je op facebook, en de dingen die je kan winnen zijn echt super. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, ik volg je op facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik volg je op facebook!
    Leuke dingen geef je weg!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw heel mooi! Ik volg je op facebook!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem12/28/2011

    super leuk, zo een cadeautje wil ik wel ja :)

    i'm in!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, ik vind vooral de clutch en het mobielhoesje heel erg leuk. Ik heb je page geliked :)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw ik doe graag mee, wat een toffe spulletjes! Heb je geliket op Facebook!

    BeantwoordenVerwijderen