22 jan 2012

[Give away] Facebook!

Aangezien ik dol ben op give away's is er hier een nieuwe! 


Dit keer kunnen 5 volgers een suède collar winnen van mijn nieuwe collectie!
Het enige dat jij hoef te doen is mij te volgen via Facebook en je aan te melden voor de nieuwsbrief van Jadira Isenia! 



Dit alles word verloot onder de eerste 50 mensen! 
De gelukkige winnaars ontvangen van mij een bericht via Facebook.
De actie duurt tot 3 februari 2012 om 24.00. 
4 Januari zal ik bekend maken wie er hebben gewonnen!












And follow on Facebook!



4 opmerkingen:

  1. Anoniem1/22/2012

    super leuk, ik doe weer mee :) en ik volgde je sowieso al met facebook!!

    Je maakt echt prachtige dingen, ben nog steeds helemaal in love met de vorige give away, zal je deze week even een mooie foto sturen, maar we zetten het ook even op onze blog :)!!

    xxx

    cecile van soldoutforever

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, dank je wel! Heel erg leuk om te horen dat jij het leuk vind!
    Een foto zou heel erg leuk zijn dan kan ik die ook op mijn blog zetten met de andere winnaars van de give away's..

    Love Jadira

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woehoe heel leuk! Ik doe ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen