18 mrt 2012

Give away!

Vind jij het leuk om designer kleding te dragen van eigen bodem? Dan is deze give away iets voor jou!
Ik geef 2 kaarten weg voor de 10de editie van de MODE MARCHÉ op ZONDAG 8 APRIL 2012 (1e PAASDAG) 


Deze kaarten ter waarde van €25,- per stuk zijn goed voor HAPPY EASTER FASHION BRUNCH & VIP SHOPPING HOUR.


Wat houd dit in? 


Je bent samen met een vriend/vriendin vanaf 10.30 welkom om te brunchen in het NAi Café en vanaf 12.00 mogen jullie al beginnen met shoppen!


Wat kan je verwachten tijdens de brunch?


Glas Prosecco
Kleine croissants met jam en roomboter
Sandwiches met gerookte zalm, eiersalade, beenham en oude kaas
Gekookt eitje
Glaasje vers fruit van het seizoen
Chocolade brownies met cranberries
Inclusief een kop koffie of thee en een glas verse sinaasappelsap


Dus wil jij samen met een vriendin/vriend een leuke paasdag beleven met veel koopjes en een leuke goodiebag van Designs by Jadira? Volg Designs by Jadira dan op Facebook! En vertel mij hieronder waarom jij samen met een vriend of vriendin deze prijs moet winnen!


PS. Vergroot je win kans en volg mij op twitter of meld je aan voor de nieuwsbrief!


Je kan meedoen tot 30 maart as. 
31 maart word bekend gemaakt wie er heeft gewonnen.
De winnaar krijgt de kaarten opgestuurd!


Facebook
Twitter
MODE MARCHÉ










                            



                                                  

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke giveaway! Ik ben helaas dan in het buiteland

    Travel in Style

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volgde je al overal :) maar nu ook nog op twitter :)!!

    Ik zou ontzettend graag de kaarten voor Mode Marche willen winnen, niet alleen omdat om lekker te brunchen en te shoppen, maar ook om die mini goodiebag!! ik ben echt ontzettend fan van je mooie dingen en hoop dat snel de webshop online komt zodat ik eens flink kan gaan shoppen!!

    Waarom ik graag zou winnen, mijn pap is met de pasen weg, hij is namelijk uitgenodigd in wenen om iets over zijn eerste boek te komen vertellen, dus dat betekend dat we geen traditioneel paasbrunch zullen hebben, als ik de kaarten win zou ik lekker samen met mijn zus er een fashionable paasfeestje van maken :)!!

    xoxox cecile
    Cecilecremer@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen