30 jun 2014

Nieuwe artikelen op de webshop en as zondag Swan market in Antwerpen!

Het is een tijd geleden dat ik wat heb gepost maar niet getreurd ik kom met leuk nieuws!

As zondag 6 juli ben ik in Antwerpen te vinden op de Grote markt! Er is dan een nieuwe editie van de Swan Market. Ik heb even gekeken wat voor weer het dan zou en ik vind dat het beter kan! Hopelijk is dat ook het geval. Dus als je in de buurt bent van Antwerpen en je heb niks te doen/wilt even snuffelen/ gedag zeggen of wat dan ook je bent van harte welkom!


☮ Swan Market Antwerpen ☮
✫ Zondag 6 juli 2014 ✫
⌚ 12:00 tot 18:00 ⌚
☼ Grote Market, Antwerpen (België) ☼
✩ Toegang: GRATIS ✩



En het volgende nieuws dat ik heb is.... dat er nieuwe artikelen online staan waar jij je arm candy addiction mee kan voeden! Denk aan natuurstenen, macramé en leer. Hieronder vind je enkele voorbeelden ze zijn te vinden op www.jadirastore.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten