3 feb 2015

Hello you..

Het is weer een tijdje geleden dat ik iets online heb geplaatst maar ik ben er weer!

Ik ben ondertussen verhuisd en heb mijn eigen ja je leest het goed EIGEN werkruimte!
Helemaal blij ben ik ermee ook al heb ik er de afgelopen weken er niet veel in gezeten doordat ik veel heb gewerkt. Maar dat boeit me niet! Er volgt snel een hele post over mijn werkruimte met alles erop en eraan. (lees foto's)

Ook al ben ik niet actief geweest op mijn blog ik heb niet stil gezeten!
Heel veel nieuwe items zijn er toegevoegd in mijn webshop, Etsy en er komt snel iets nieuws online =D Klinkt spannend he hihi.

Ik ga maar weer eens verder met bestellingen afronden, hieronder vind je alle items die ik de laatste tijd online heb gezet.  Alles is te verkrijgen op www.dailyinspirations.nl

houten kralen armband

 Buffelleer armband

Buffelleer armband

  Buffelleer armband

 Waxkoord armband

   Waxkoord armband

 Rozenkwarts armband

 Sodaliet armband

Wish armband handgestempeld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten