29 mrt 2010

Back from Paris..

I'm back..
Na een lang en volle week parijs ben ik weer terug in Holland, aan de ene kant ben ik wel blij om weer thuis te zijn maar aan de ander kant wil ik weer terug!Het was zo leuk en gezellig en ik heb zoveel gekocht haha(er komt laterna een shop topic).
We zijn bij o.a Printemps,Galeries Lafayette,Opera,Eifeltoren, Musee Du Louvre, Tati,Chanel en bij Parsons Paris
We hebben heel erg veel gelopen en een hele mooie rondvaar gehad over de seine.
Ik kan nog wel meer gaan tiepen maar de foto's zeggen meer..
Hier alvast een sfeerbeeld van Parijs. De rest post ik morgen of misschien wel vanavond.
   



    
         
           

   

       

                      

       

       

       
       
       

      

 

     



  



   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten