9 mrt 2010

My B-day!

Ik ben bijna jarig!En ik verheug me er zo erg op!Waarom denk je dan? Omdat ik dan naar Parijs toe ga!Yeah!Ik heb er super veel zin in en heb super veel zin om te winkelen haha..
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte van alle gebeurtenissen en leuke dingen/koopjes/mensen die ik daar tegen kom.
Ik heb al het een en ander uitgezocht qua stoffenwinkels (want daar moet ik echt wel heen).
Het enige dat ik mij afvraag is of er iemand een winkel kent die op de Primark lijkt of misschien een Primark in Parijs?Ik heb ernaar gezocht maar heb niks gevonden..
Als iemand een adres weet waarvan je denkt daar moet je heen laat het me dan weten!

1 opmerking:

  1. Alvast van harte gefeliciteerd! ik ben benieuwd naar je verhalen en tips aangezien ik ook in april naar Parijs toe zou willen ;)

    xx Phuong

    BeantwoordenVerwijderen