13 okt 2014

Beetje handenarbeid hier en daar.

 Het is weer weekend geweest en ik hoop dat jullie net zo hebben genoten als mij! Als jij je afvraagt wat ik heb gedaan, niet veel een beetje handenarbeid hier en daar. 

Heerlijk vind ik het om de tafel helemaal te bezaaien met spullen, het is dan helemaal mijn domein voor het weekend. Nadat ik enkele orders had afgehandeld was ik een beetje gaan experimenteren met kettingen en armbandjes. 

Van de kettingen heb ik 1 op de foto gezet die ik heel schattig vond, voor de rest was er geen tijd meer aangezien het eerder donker word. De rest van de experimentjes zal ik zsm op de foto zetten en met jullie delen.
 Handgestempelde ketting met een square en disc hanger

Hangestempelde square en disc hanger van dichtbij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten