7 okt 2014

Inspiratie; KLEUR

 


Heel vaak krijg ik de vraag waar ik inspiratie vandaan haal. En elke keer als ik deze vraag krijg antwoord ik met; via de dingen die ik om mij heen zie.

Dit kunnen dingen op straat zijn, iets wat er word gezegd in een liedje of misschien wel een plaatjes van pinterest. Inspiratie zit overal! Zeker voor een dagdromer als ik. 

 Vandaag staat in teken van KLEUR. Ik hou van kleur, het liefst pasteltinten! Kleur zie je niet altijd terug in mijn kleding of ja eigenlijk wel want ik draag het liefst zwart, zwart is een kleur waarvan veel mensen vinden dat het geen kleur is. Net zoals wit. Voor mij is zwart minimalistisch, het heeft iets erotisch, sexy, mysteries. Je kan het dragen in verschillende tinten (zonder er uit te zien als een grote regenboogbowl) en verschillende materialen. Zwart is een kleur!

Hieronder enkele afbeeldingen wat mij vandaag aanspreken en er zit bijna geen zwart in.






                            Afbeeldingen via google

Geen opmerkingen:

Een reactie posten