11 feb 2012

Designs by Jadira bestaat 2 jarig!!








Vandaag bestaat de blog van Designs by Jadira 2 jaar! En dat moet gevierd worden!
Aangezien ik al 2 jaar aan het posten ben en nog lang niet op uitgekeken ben en ik heel erg trots ben dat ik al 2 jaar besta ga ik een heel groot cadeau weg geven namelijk een complete outfit van mijn collectie ter waarde van €215,-!!

En nu vraag jij je af wat krijg ik dan?! Nou alles wat jij hieronder op de foto ziet! (Behalve de schoenen) De top en de rok en de clutch! Is dat niet een leuke weg-geef-verjaarsdag cadeau?!

Wat moet jij doen? Simpel mij volgen op Facebook! Leuker en sneller een complete outfit krijgen kan niet! Dus klik snel op mijn Facebook link, als jij het leuk vind kan je ook een reactie achter laten en wie weet win jij wel een nieuwe outfit! 

Oow ja de give away duurt tot 24 februari 00.00. 25 februari word bekend gemaakt wie er heeft gewonnen!! 

Link naar Facebook..



1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd! Wat een mooie give-away, ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen