1 feb 2012

Veranderingen!

Even een kleine update van alles wat er veranderd is/ word veranderd.
Ik heb mij vandaag ingeschreven bij de KVK en ik mocht niet onder de naam Jadira Isenia een bedrijf beginnen dus heb ik het veranderd in Designs by Jadira. Deze naam heb ik nu ook als naam voor mijn blog. Wat erg wennen is voor mijzelf omdat ik al meer dan 3 jaar deze naam gebruik voor mijn ontwerpen en mijn blog.
Mijn logo is ook in de remake dus die is binnenkort hier te bewonderen. Ik ben ook druk bezig met een nieuwe webshop waar al mijn ontwerpen te koop zullen zijn en die is eind februari online!
Tot zover kan je de vorderingen volgen op mijn nieuwe Facebook pagina als je mij tijdens het bezoeken like is dat heel erg fijn! Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo niet kan je mij nog op mijn oude email adres mailen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten