5 nov 2014

#2 deelnemer MEGA goodiebag!

Het tweede item dat in de MEGA goodiebag zit is een armbandje twv €4,95 van A Piece of Happiness. Om jou kennis te laten maken met dit te leuke merk vind je hier een kleine beschrijving.


A Piece of Happiness. De naam zegt het eigenlijk al: Een stukje van geluk. En welke vrouw voelt zich nou niet gelukkig met mooie accessoires? 

Dat is precies wat ik wil aanbieden met mijn bedrijf; Veel accessoires die ook nog een betaalbaar zijn. A Piece of Happiness is jong en naast ingekochte sieraden vind ik het ook leuk om ze zelf te maken, deze verkoop ik onder de naam Handmade Happiness. Door laag in te kopen is het ook haalbaar om voor kleine prijsjes de leukste accessoires aan te bieden. 

Ook is de voorraad vooralsnog klein zodat je zeker weet dat jij met een uniek sieraad rondloopt. Koop je favoriete accessoire op www.apieceofhappiness.nl en like mij op facebook voor acties & nieuwtjes! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten