12 nov 2014

Webshop aan het updaten

Zo nu en dan vind ik het leuk om nieuwe headers en foto's te plaatsen op mijn webshop, zo ben ik al enkel dagen bezig met het maken van foto's, het bewerken van foto's, kleuren aan het samenstellen, een nieuwe logo aan het laten maken enzovoorts. 

Met mijn nieuwe logo ga ik een andere weg op en jullie zijn de eerste die het te horen krijgen, ik ga de naam aanpassen van mijn sieraden webshop!

Tekst sieraden van Jadira is zo gericht op alleen tekst sieraden dat ik mij beperkt tot een bepaalde doelgroep. Hierdoor loop ik een heleboel mis en dat wil ik natuurlijk niet! 

Met mijn nieuwe naam komen ook heel veel nieuwe sieraden online, sieraden die jou inspireren, je laten lachen. Ik stop maar voordat ik teveel zeg haha. Snel meer hierover!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten