24 nov 2014

Shoplog Hema!

Gisteren had ik een gezellige dagje Eindhoven gepland. Even bijkomen, bijkletsen en een beetje shoppen. Het was zoals altijd stervensdruk in Eindhoven en heb meer op het terras gezet dan dat ik had geshopt. Waar ik wel ben geweest is bij de Hema, deze is iets groter dan waar ik woon en ze hebben een uitgebreidere stationary afdeling waar ik mij net een kind in een candy shop voelde! Alles wat ik zag vond ik leuk, de leukste kleuren boekjes, mapjes, kleine frutsel dingen en heel veel hebbedingetjes haha. Ik heb het even laten bezinken en heb enkel dingen gehaald wat ik echt nodig had en ook kon gebruiken. Iets dat op dat moment heel moeilijk was.

Ik vond een hele handige desk planner, hierin kan je elke dag van de week handig inplannen en de to do's en notes erbij zetten. Ik had al zoiets gemaakt in een kladversie en kan het nu helemaal overnemen in mijn nieuwe desk planner. 

Ook vond ik 3 hele leuke ponsen. Deze heb ik op verschillende blogs gezien in het mint en was op zoek gegaan maar ze waren uitverkocht, zelfs op de website van de Hema. En toen vond ik ze gisteren! Ik kon wel een dansje doen haha.

 Pons Hema 


 Boekje en desk planner





1 opmerking: