22 nov 2014

Naamsverandering Tekst sieraden van Jadira!

 

Woohoo ik heb goed nieuws voor jullie!

Vanaf vandaag gaat Tekst sieraden van Jadira door onder een andere naam! Het zit al enkele weken in de planning maar ik had nog niet alles binnen vandaar dat het iets langer duurde.

De naam waar Tekst sieraden van Jadira onder door gaat is: Daily Inspirations - Handmade jewelry and more. Hier hoort een nieuwe logo en huisstijl bij, dit zie je dan ook terug op de webshop en in de emails die jij van ons gaat ontvangen.

Het waren 4 leuke maanden onder de naam Tekst sieraden van Jadira, ik heb hele leuke mensen leren kennen en in enkele maanden bijna 1000 likes op Facebook! Wat ik echt super vind dat jullie in mij geloven en hetgeen dat ik maak leuk vinden.

We gaan een nieuwe weg in met dezelfde prijzen en nieuwe items bestaand uit natuurstenen, zoetwaterparels en o.a. leer. Natuurlijk kunnen deze ook gecustomized worden met persoonlijke discs en squars zodat jij een te gekke item kan maken die niemand andres heeft!

Jij bent nou zeker nieuwsgierig geworden hoe de vernieuwde webshop eruit ziet?! Ik zou zeggen neem kijkje op www.dailyinspirations.nl

Wil jij ook als een van de eerste op de hoogte zijn van alle nieuws en actie, meld je dan aan voor de nieuwsbrief van Daily Inspiration

Geen opmerkingen:

Een reactie posten